Sällskap(-ssjuk)

Jag glömmer alldeles för ofta bort att visa min tacksamhet över de underbara, omtänksamma, fantastiska och vänliga människorna jag har i min närhet. Jag har varit sjuk en tid och när man mår som sämst är de alltid där, oavsett vad. Jag vill bara tacka alla som står ut med mig så här lite extra: Tack hörni, ni är bäst.
Härliga Eva, Olof och Rickard kom förbi för att muntra upp mig. Gulligt nog hade de med sig en bukett, knäckisar och biscotti – de vet sannerligen vad en sjukling behöver!

IMG_20160829_192750
IMG_20160828_154752
IMG_20160829_192757mdeYngdéns är beläget i Borgholm, Öland. De har funnits sedan sju år tillbaka och verkar som leverantörer. Deras produkter har ”en smak av Alvar, sol och vindar”. Kan ju knappast bli bättre! Vill du veta mer om det här öländska företaget kan du klicka här.

 

Kommentera

