Loppisdrömmar

Nu finns mina och fyra andra inredningsbloggares tips angående loppis på Hemnet! Jag är ju, som ni vet vid det här laget, en planerare i mångt och mycket och självklart har jag tankar och idéer om vad jag vill fynda på loppisar i sommar.
Som jag skriver är det assietter jag är på jakt efter, både i glas och i porslin. Den senare får hemskt gärna vara vit med guldkant, de får följa med hem på direkten! Och det jag allra helst skulle vilja ha är en godisskål på fot, gärna i kristall.
IMG_20160702_150529Jag älskar loppisar, mycket eftersom de fungerar som skattgömmor. Du kan få leta dig fram och ofta åker du hem med något helt annat än det du hade tänkt att du skulle ha.

Men det bästa med loppisar är ju ändå de där oväntade föremålen, de som man inte visste att man behövde (harkel, åtminstone ur ett estetiskt perspektiv, om än inte alltid så där praktiskt) förrän man såg dem.

De loppisfynden är de bästa, och de som jag ser allra mest fram emot i sommar!

Kommentera

