Uppmuntran

Efter tvätt, plock och städ kunde jag inte låta bli att slå mig ner i fåtöljen och läsa en inredningstidning. I vanliga fall brukar jag samla på mig just Drömhem & trädgård hemma i Småland eftersom mamma prenumererar men jag kunde verkligen inte motstå det här numret.

IMG_20160605_114101

”Mixa blommigt och vintage”, jo, jag tackar jag. Kändes som riktat till mig. Som novis på trädgård kan jag alltid vända mig till Drömhem för att inspireras till smådåd till lägenheten. Och mamma, som van trädgårdsfantast med villa, får lika mycket hon. Snacka om balans mellan tipsen!

Kommentera

