Nytta och nöje

De vill man så gott som alltid kombinera, om du frågar mig. Och är det en måste-möbel i hemmet som är möjlig att göra lite extra fin och speciell, på både ett billigt, snabbt och praktiskt sätt, så är det nog inte kylskåpet du tänker på i första hand. Men vilken guldgruva det kan vara! Några fina magneter och vips! så har du en anslagstavla och/eller en stor kom ihåg eller fotovägg för att bara nämna några alternativ.

Vilken färgklick, inte sant? Jag älskar att sätta vykort på kylskåpet, för då kan jag inte låta bli att le när jag öppnar, särskilt på morgonen när jag fortfarande är lite småsömnig. Och att le, det ger en guldkant till varje dag, åtminstone i min bok.
Det senaste tillskottet, den blommiga, är från Household och kostade 29 kronor. Tycker de här två blev så fina tillsammans, med sin patina och rost. Ett dekorativt kylskåp kanske inte är en genväg till lycka eller det perfekta hemmet direkt men gör det hemligt åtminstone.

 

Kommentera

