Ny förvaring

Eftersom mitt kontor är portabelt och placerat vid köksbordet finns mina sladdar överallt. Eller så känns det åtminstone. Men i sann förvaringsanda har jag nu löst det problemet!
I en trådkorg från Clas Ohlson för 50 kronor finns numera min dator- och mobilladdare.

Det fick bli en i svart, eftersom det dels matchar med tidningsstället men också med lampan och bokhyllan. Dessutom bryter det av mot det ljusa golvet och bordet. Jag gillade det vågiga och oregelbundna trådarna, det skapar dynamik. Förhoppningsvis kan det frigöras plats i bokhyllan för den framöver, när vi skaffat oss en två-tre bokhyllor till.

 

Kommentera

