Vårfärgen nummer ett

Jag längtar så innerligt till våren nu. De där första tecknen på vår, ni vet, när ljuset kommer åter, knopparna börjar dyka upp här och var på träden och gräset får den där ljuvligt ljusgröna färgen. Min nya filt från Hemtex får mig absolut att tänka på just den delen av våren. Den är gjord av flätad akryl och är sådär alldeles mysigt fluffig och mjuk. Den finns i fler färger än grönt; vitt och rosa tyckte jag själv var extra fina.
Den kostar egentligen 299 kronor men eftersom Hemtex har klubbdagar och därmed 25% rabatt var det läge att slå till.

Perfekt att ha över benen medan man läser Hem och antik! I detta numret hade de ett reportage om ljuskronan och dess historia med designutveckling och de skiftande modellerna genom åren. Blev väldigt sugen på en vill jag lova! Jag tycker om deras Antikskola, den är verkligen lustfylld och lärorik.

 

Kommentera

