Charmig så det förslår

Jag tjatar på om mina växter men är så stolt över att de överlever! Är väl mest tack vare söderläget men vill ändå ta åt mig lite av äran i alla fall. Har jag nämnt att min orkidée fortfarande blomstrar? Och att det är 22 stora blommor? Och att det kommer nya skott? Inte? Nu har jag nämnt det i alla fall.

Jag är enormt förtjust i min citronfikus också. Det är trots allt den dyraste växten jag någonsin köpt, hittills. Den är bara så himla härlig och charmig alltså. Och det kommer dessutom nya blad! Helt klart ett vårtecken.

 

 

 

 

 

2 thoughts on “Charmig så det förslår

Kommentera

