Drömduk

Ibland har jag tur när det är rea. Just nu känns det sannerligen så, med tidningsstället som fyndats på Åhléns, och den nya löparen som ligger på soffbordet. Jag har velat ha det väldigt länge men inte har vi behövt en ny löpare, vi har ju så många. Men för 29 kronor (!) på Rusta kunde jag inte låta bli.

Visst är det riktigt fint? Svårt att få det snyggt med strykjärnet men det blev hyfsat ändå. Är svag för text på textil, det knyter väl an till mitt litteraturintresse antar jag, haha. Ljusstaken är en Orrefors som Johan fått av en släkting för länge sedan.

Kommentera

