Blandad kompott av fynd

Kunde inte heller låta bli att fynda lite annat på Åhléns, när vi ändå var där.

Jag älskar att slå in presenter, som ni vet vid det här laget. Om det funnits som yrke hade jag mer än gärna gjort det hela dagen, varje dag! Jag är dessutom väldigt förtjust i den här typen av omslagspapper, som just är ”papprigt” i sitt material. Och vitt presentband behövs alltid. Ett tips är att krulla det vita och slitsa ett färgat, blir riktigt tjusigt tillsammans!
Och så var det också rea på en anteckningsbok med mjuk pärm i läderimitation och blekgula, linjerade sidor för 69 kronor. Tanken är att använda den som en liggare för antikvitets- och loppisköp, så att jag får en fullständig förteckning och lite ordning på vad jag köper, när och för hur mycket.

Kommentera

