Årets (?) reaköp

Igår besökte jag Åhléns med Frida för att se vad deras rea hade att erbjuda. Och till min stora glädje hade de ett tidningsställ på rean som jag spanat på sedan i augusti (!) men ännu inte kommit mig för att investera i. Det är ju knappast ett måste i ett studenthem, en nödvändighet så att säga, även om den både underlättar och är riktigt snygg. För endast 174 kronor så fick jag den äntligen!

IMG_20160110_141231

Stället är i svart metall och har förskönande rostfläckar på sig för att bidra till en look åt det mer vintage-aktiga hållet. 

Stället heter Felicia och kostar i vanliga fall 249 kronor. Finns på Åhléns’ hemsida också. Jag som gillar att bläddra och läsa om magasinen flera gånger slipper nu ha dem på hög på soffbordet eller i olika tidskriftssamlare runt om i lägenheten.

Kommentera

