Mysstund

Tänkte unna mig en kopp te i lugn och ro, en god bok att läsa och bara försvinna ett tag, ni vet. Istället började jag nästan gråta av frustration och trötthet när lösviktsteet var för finmalet och ingen av mina tekulor lämpade sig, trots byte till andra. Jag behövde det nog mer än jag trodde. Nu är ordningen återställd och jag kan försvinna ner i Mrs Sinclars resväska, en roman som spänner sig över årtionden med två parallella historier; andra världskriget och nutid. Så spännande!!

IMG_20160107_192519

Kommentera

