Återigen

Det här kan man aldrig få nog av. Det finns alltid något som kan struktureras bättre, organiseras om eller gömmas undan när det inte används. Potentialen är också enorm, att både göra det snyggt och samtidigt smidigt.
Jag talar naturligtvis om förvaring. Igen.
Det finns verkligen alla möjliga sorters förvaringar. Det viktigaste är att du hittar det som fungerar för dig och det du ska ha det till.

Bland mina favoriter så har jag min pouf. Det är en form av pall som man kan sitta på utan problem, ha som ett bord men som också har en dold förvaring. Kolossalt smidigt! Är inköpt på Rusta.

IMG_20150828_185859

IMG_20150828_185916 IMG_20150828_185908

Sedan har vi min allra nyaste, som jag införskaffade på en alldeles underbar butik i Nordstan, Göteborg, tidigare i höstas. Välinvesterade 180 kronor, om du frågar mig.

1443556460594 IMG_20150928_200322 IMG_20150928_200352 IMG_20150928_200312

Det är en låda från butiken Papeterie, som har helt underbara saker för alla möjliga tillfällen! Skrivböcker, koppar, brölloprspresenter, te- och kakburkar, hattaskar, lådor, brickor, ramar… Allt du i princip kan tänka dig. Blir helt till mig bara jag tänker på den, haha! Serien som min är ifrån heter Vintage Times. Länken till deras webbutik hittar du här.

Kommentera

