Senaste boken

Jag har nu läst ut den sista delen i Farseer-trilogin av Robin Hobb. Det var länge sedan jag kände en sådan stor sorg för att en bok tog slut. De sista 200 sidorna var på sätt och vis en form av plåga, för jag ville veta hur det skulle gå men samtidigt ville jag inte att den skulle ta slut…

Verkligen en ypperlig bok inom fantasy, om ni frågar mig! Robin Hobb har verkligen ett fantastiskt språk och en stor fantasirikedom. Jag rekommenderar varmt alla hennes böcker, men främst ”The Rain Wilds Chronicles” och ”The Farseer-trilogy”.

IMG_20151026_100414 IMG_20151026_100406 IMG_20151026_100339

Bokstället i koppar är köpt på Indiska för 129 kronor.

Kommentera

