Totalt bokis

Nu har det gått ett par dagar sedan Bokmässan. Och det känns som om jag har världens boksmälla, helt bokis alltså.
Det är så svårt att smälta hela upplevelsen. Jag har fått äran att träffa mängder med intressanta människor, lyssnat på spännande föredrag om böcker och skrivande och druckit oerhört mycket kaffe. Jag har burit på minst fyra tygkassar i taget, stått i signeringsköer och förundrats över den stora massan som masat sig till mässan.

Och så har bokhögen växt sig större, naturligtvis. Jag frågade Johan om han möjligen trodde att jag skulle klara av att ha bokköpsförbud till bokmässan i februari. Och svaret jag fick var ett leende, fritt att tolka!

Här kommer några bilder från mässan. Några av de författare vi stötte på var Conn Iggulden och Kim M. Kimselius. Fantastiska personer, helt klart! Vilka förebilder alltså.

1443269580450 1443269581065 1443270146232 1443363963203 1443506363912 1443556459021

Tack Amelie för att du fick mig att åka och framförallt för att du följde med. Tack Linnea och Hilda för ert sällskap och för att vi fick sova hos er. Ni gjorde den fantastiska helgen möjlig!

Nu är det bäst att jag sätter igång att läsa. Det är en underbar känsla att se min att läsa-hög växa, och lika så att börja beta av den.

2 thoughts on “Totalt bokis

  1. Ping: Läser just nu | Hemligt hos Hanna

Kommentera

