Mini-lyx i vardagen

Ikväll prövade jag äntligen teet som jag fick av min bror och hans sambo i födelsedagspresent. Och åh, vad det var gott! Fruktigt, bärigt och höstlig smak på en och samma gång. Kändes som ett bra sensommarte. Dessutom är det i en sådan fin förpackning att jag nästan inte vill stoppa ner den i en burk! Men det håller ju bättre då.
Som jag tidigare skrivit så finns Tehuset Java i Lund, Stockholm och på Lidingö.

IMG_20150901_224658

Framför mig hade jag en alldeles underbar bukett rosor i Fridas galet snygga glasvas från Hemtex. Den heter Laura och kostar 199 kronor.

IMG_20150901_194652

Den är gjord i pressformat glas och har verkligen en helt underbar lyster!

IMG_20150901_194858 IMG_20150901_194702

Kommentera

