Sommardrömmar

Och nu sitter jag på bussen på väg mot Uppsala. Det har varit en fantastisk sommar, och känts så där oändligt lång, större delen av den. Ni vet, precis som när man var liten!
Det var verkligen något jag behövde och nu är jag stärkt till kropp och själ. Helt enkelt redo att ta mig an nya utmaningar.

Och när höstrusket med dimma och regn kommer, när frosten lägger sitt täcke över gräs och gator och snön gnistrar i svagt solsken eller stjärn- och månljus, då ska jag tänka på dessa bilder. Tills dess att sommaren än en gång kommer åter.

IMG_20150702_142348 IMG_20150702_150931 IMG_20150702_151138

Kommentera

