Regndag

Idag har det verkligen bara regnat, jag trodde aldrig att det skulle sluta. Jag hade tänkt cykla en sväng och plocka en bukett med blommor men det är fortfarande för blött. Jag tittar på blommorna vi plockade till midsommar istället, det är så underbart att ta in naturen såhär på sommaren. Så mycket färger!

IMG_20150619_131448

Och tänk, idag var det äntligen Morden i Midsomer! Det går inte att få mer sommarkänsla än nu, vare sig vädret vill eller inte.

Jag laddade upp med att dricka te ur mina nya koppar från IKEA och läste en tidning. Koppen kostade 29 kronor och härmed slår jag fast att jag helt klart är inne i en blåblommig period, hehe. Duken är arvegods från mormor, visst är den vackert broderad?

IMG_20150623_181057IMG_20150623_181107

Kommentera

