Söndagsstund

Jag har just gett mig en pluggpaus med att dricka te, läsa och titta på Babel. Det är helt klart ett perfekt avslut på helgen!

IMG_20150517_194346
Jag tror på att vårda sig själv och det är något särskilt med att lugnt bläddra och låta sig inspireras och få sommardrömmar. Det här specialnumret av Lantliv var verkligen fyllt av sommar, jag kände en längtan att få bege mig söderut och hem till havet.

IMG_20150517_194420 IMG_20150517_195704 IMG_20150517_195715

Det har regnat hela dagen. Känns inte som maj och definitivt inte som vår. Men tiden går fort! Och snart sitter jag där på bryggan med fötterna i vattnet, solen i ryggen och ett glittrande hav framför mig; fullt av oändliga möjligheter.

Kommentera

