Vår. Eller inte

I fredags var det vårdagjämning, och passande nog lade sig ett tunt, vitt täcke av snö på marken. Just som jag nästan vågade tro att våren nalkades. Men det är klart, än är det bara mars.

Så därför tänkte jag satsa på att göra det vårfint i fönstret istället. Hemtex har just nu 20% på gardiner, deras hemsida hittar du här: http://www.hemtex.se/category/estore/artiklar/gardiner/

Jag har också låtit mig inspireras av Hem & Antik häromdagen när jag unnade mig en välbehövlig pluggpaus. Fantastiskt fint nummer, bara framsidan gjorde mig gladare!

IMG_20150316_085556IMG_20150316_085606

Kommentera

